قوانین و مقررات ارسال کالا

  1. ارسال کلیه کالا ها و یا خرید هایی که مبلغ فاکتور آنها بیشتر از دو میلیون ریال باشد ، در سراسر کشور به صورت رایگان انجام می گیرد.
  2. به منظور ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس ارسال ، ظریفا در زمینه ی لجستیک ، اقدام به همکاری و ارسال کالا با روش های متنوع می نماید ، لذا کلیه ی محصولات خریداری شده از سایت از طریق پست پیشتاز شرکت پست و یا روش های سریع تر و با کیفیت تر از آن و پس از بررسی نوع محصول و مقصد ارسال برای شما خریدار محترم ارسال می گردد.
  3. با توجه به فاخر و ارزشمند بون محصولات خریداری شده از وب سایت ظریفا ، کلیه سفارشات در بسته بندی های مناسب به شکلی که سلامت آن تضمین گردد برای مشتریان محترم ظریفا ارسال می گردد. ضمنا ارسال با بسته بندی های فاخر و ارزشمند نیز طی توافقات بعدی و یا فروش های ویژه اطلاع رسانی می شود.

زمانبندی ارسال سفارشات

  1. در پایان هر روز کاری ، تیم فروش ظریفا کلیه محصولات فاکتور شده در آن روز را بسته بندی و در ابتدای روز کاری بعد تحویل شرکت پست خواهند داد. شرکت پست نیز مطابق قوانین و محدودیت های خود بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از این زمان ، کالاهای تحویل گرفته شده را به مقصد سفارش خواهد رساند. درمواردی که ارسال از طریق سایر اپراتورهای پستی و خصوصی انجام گیرد زمان اجرای عملیات تحویل کالا به مشتری کاهش خواهد یافت.
  2. شما خریدار محترم پس از نهایی شدن ارسال محصول می توانید با ورود به پنل کاربری خود در وب سایت ظریفا کد مرسوله خود را دریافت نمایید.
  3. به منظور اطلاع از وضعیت بسته ی پستی خود ، با مراجعه به وب سایت اداره پست و انتخاب گزینه رهگیری مرسولات می توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. برای انجام این پیگیری می توانید به آدرس post.ir مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در کادر اصلی از این خدمت استفاده نمایید.

شیوه پرداخت

در حال حاضر دو شیوه برای پرداخت وجوه فاکتورهای فروش در سامانه ظریفا فعال می باشد:

  1. پرداخت وجوه به صورت آن لاین:

در این روش با استفاده از کلیه ی کارت های عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم و CCV2 می توانید اقدام به تسویه آنی حساب سفارشات خود نمایید. با توجه به سهولت و سرعت این روش پیشنهاد می شود مبالغ از این طریق پرداخت گردد تا علاوه بر استفاده از این مزایا روند ارسال و تامین کالا نیز سریع تر پیگیری شود.

  1. پرداخت کارت به کارت:

در این شیوه می توانید پس از ثبت سفارش و مشخص شدن مبلغ نهایی آن ، با مراجعه به کلیه ی دستگاه های خودپرداز در سراسر کشور که عضو شبکه شتاب باشند اقدام به انتقال کارت به کارت وجه فاکتور نمایید. لازم به ذکر است در این روش باید شماره پیگیری و نیز شماره سفارش خود را از طریق پیامک برای واحد فروش ارسال نمایید.

  1. واریز به حساب:

این روش عموما نیاز به مراجعه حضوری به بانک و یا انتقال وجه اینترنتی به حساب های ظریفا دارد. شما خریدار محترم پس از ثبت سفارش در وب سایت ظریفا و انجام واریز به حساب ، لازم است تصویر فیش واریزی را برای واحد فروش ایمیل و یا از طریق شماره ی تلگرامی ظریفا به اطلاع برسانید.

ساعات کاری واحد فروش

در کلیه روزهای کاری تیم فروش ظریفا از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ از طریق شماره تلفن های اعلام شده ، آماده پاسخگویی به شما مراجعین محترم می باشد ، ضمنا سایر کانال های ارتباطی نظیر ایمیل ، تلگرام و پشتیبانی آن لاین نیز برای سهولت ارتباط آماده پاسخگویی به شما عزیزان بزرگوار می باشد.

تلفن تماس واحد فروش : ۰۹۱۳۱۰۱۱۵۰۳ – ۰۳۱۳۷۷۵۸۳۹۰

بازگرداندن کالا:

  1. شما خریدار محترم می توانید پس از دریافت کالا ، تا سه روز اقدام به عودت محصول به ظریفا نمایید. لازم از است در صورت نیاز به عودت شماره حساب و درخواست خود را به صورت مکتوب در جعبه مرسوله قرار داده و بسته بندی را به شکل اولیه انجام دهید و محصول را به آدرس ظریفا ارسال نمایید. تضمین سلامت و نیز هزینه های بازگردانی محصول در مراحل عودت کالا بر عهده خریدار می باشد.
  2. در صورتی که محصول در زمان تحویل توسط متصدیان ارسال دارای بسته بندی آسیب دیده و یا قبلا باز شده باشد ، شما می توانید از دریافت آن خودداری نموده تا مراحل بازگردانی و ارسال مجدد کالا به صورت خودکار انجام گردد.
بازگشت به بالا
error: Content is protected !!